قول بده که خواهی آمد

اما هرگز نیا

اگر بیایی

همه چیز خراب میشود

دیگر نمیتوانم

اینگونه با اشتیاق

به دریا و جاده خیره شوم

من خو کرده ام

به این انتظارها

به این پرسه زدن ها

در اسکلت و ایستگاه

اگر بیایی

من چشم به راه چه کسی بمانم؟

امروز که با سربلندی به حس حرمان دست یافته ام اعلام می کنم که من عاشق نیستم ... شاید هم لایق نیستم ... من نمی دانستم که عقاب بودن تا این اندازه سخت است ... والا از همان اول کوه میشدم ! نمی دانم شاید من در اشتباه باشم .. اما همین را حس کرده ام که سهم من این نیست ... چشمهایم از تب می سوزند و بالهای بلند مرا چیده اند ... دیگر عقاب نمی تواند پرواز کند ... کاش از ازل تنها بودم ... کاش نمی دانستم معنای آزادی چیست ... کاش خورشید را ندیده بودم که تاریک اینقدر مرا رنج دهد ... کاش چشمهای خندان تو را لمس نگرده بودم .. برای امپراطور دشت طلایی هم مبارزه سختی بود ... اما دیگر تمام شد .. نمی دانم بالهایم دوباره رشد خواهند کرد...

Midooni avalin boose chejoori kashf shod ? Dar zaman haye ghadim zan va mardi pine dooz dar hengame kar avalin boose ra kashf kardand.mard dasthayash be kar bood , tekke nakhi ra ba dandan kand,be zanash goft biya in ra az labe man bardaro biyandaz.zan ham dasthayash be soozan va vasle bood,amad ke nakih ra bardarad did dasthayash band ast,goft chi kar konam? nachar ba lab bardasht... shirin bood , edame dadand...........

بالاخره نسخه فول ورژن یاهو مسنجر هم اومد فکر میکنم مشکلات نسخه بتای آن برطرف شده باشه
[ Download link][size:8.25 Mb][ number od Downloads:0]
[August 09, 2005] [ Posted by ] [ comment (0
+crack)]



Date added: 8/9/2005
Genre: Pop
Category: Persian
By Sarzamin.Org
Nedstat Basic - Free web site statistics

01 - Sabzo Sorkho Sefeed [24Kps] [128Kps]
02 - Banoo [24Kps] [128Kps]
03 - In Dokhtareh (London Mix) [24Kps] [128Kps]
04 - Nastaran [24Kps] [128Kps]
05 - Roya [24Kps] [128Kps]
06 - Leila [24Kps] [128Kps]
07 - In Dokhtareh (LA Mix) [24Kps] [128Kps]

  

 دوست داشتن ؛ خیلی شبیه احتیاج داشتن است

 یک جور احتیاج داشتن مفرط

 و گاهی هم دوست داشتن راهی برای فراموش کردن است

 چند روزیست غریبه ای در زندگیم پیدا شده ... حس میکنم دوستش دارم ...

 و خودش هم باور کرده که  خیلی دوستش دارم !

 نمی دانم ... شاید برای به خاکسپاری خاطرات گذشته  !

 یکبار ...  نیمه شب ... از او پرسیدم :

 -  چرا منو دوست داری ؟

 و حس کردم بعد از این سئوال روی گونه سمت چپ او و روی احساسات من چال کوچکی افتاد

 و این شروع تازه ای بود برای یک هم آغوشی ،

 بوسه های عاشقانه در تاریکی ،

 شنیدن نفسهای هوسناک ،

 و لذت بردن از یک گناه .

 همیشه معتقدم گناه باید لذت داشته باشد

 گناهی که لذت ندارد ؛‌ حماقت است

 آدم ها گناه می کنند و گناه می کنند و گناه می کنند

 و هیچ لذتی در پس گناهان بیشمارشان نیست

 یا آدم ها خیلی احمق شده اند

 و یا من در تعریف گناه اشتباه می کنم

 من همه چیز را می دانم و هیچ چیز را نمی فهمم

 و این عمیقا تاسف بار است .

 .....

  

 خیلی بد است

 گاهی آدم  دلش می خواهد از خودش فرار کند

 از خودش و گذشته اش و آینده ای که نمی خواهد داشته باشد

 به هر طرف که می دود ؛‌ باز هم جز خودش ؛ کسی نیست

 به کسی دل می بندد تا خودش را فراموش کند

 به کسی دیگر که مثل خود او از خودش فرار کرده است و از دیگران هم همینطور

 مدتی می گذرد

 اندکی آرام می گیرد و کمی فراموش می کند

 اما دوباره عصیان می کند و خودش می شود

 همانی می شود که روزی از او فرار کرده بود

 همانی می شود که نمی خواست باشد

 دل می کند و همه چیز را به هم می ریزد و در پی یافتن سعادت

 چیزی که گمشده همیشگی اوست

 به تنهایی می گریزد و باز

 خودش را می بیند و ناامیدانه به دیوار بلند آرزوهای سرکوب شده اش چنگ می زند

 باز هراسان و دربدر از خویش می گریزد تا شاید

 باز در خم کوچه ای ؛

 کسی مثل خودش را بیابد و او را در آغوش بکشد

 تا چند روزی باز فراموش کند و مشغول باشد

 مدام واژه های عاشقانه تکرار می شود و مدام لبهای ترک خورده  ((‌ دوستت دارم ))‌ را تکرار می کنند

 و شاید در لحظه ای کوتاه

 آدم بدون اینکه خودش بفهمد

 در بالای پرتگاهی که راه برگشتنش سخت است

 رها شود

 آری ...  این جا نمی شود به کسی نزدیک شد ،

 آدم ها از دور دوست داشتنی ترند ...

                                          Sayeh_Roushan_1       

 

bad tarin dard in nist ke...................eshghet bemire........... bad tarin dard in nist ke...............be ooni ke doosesh dari naresi.......bad tarin dard in nist ke..............eshghet behet naro bezane................ bad tarin dard ine ke...............asheghe yeki bashio oon nadoone.......... (albatte ba arze mazerat az uni ke ino neveshte begam ke badtarin dard in nist khob besh begu ashegheshi,jor'atesho nadari boro bemir.badtarin dard ine ke beduni yeki duset dare va asheghete vali naduni chera be ruye khodesh nemiare)